Miele Complete C3 Comfort Parquet PowerLine - SGSC1 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Comfort Parquet PowerLine - SGSC1 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J. Hoefmans 05-04-2017

Mooie vormgeving en degelijk produkt

Ergonomisch goed doordachte stofzuiger met een enorme zuigkracht. Met de verschillende bijgevoegde onderdelen is het stofzuigen een waar genoegen. Ik kan deze stofzuiger van harte aanbevelen.

Pluspunten

• snoerlengte
  • geluidsarme motor

Minpunten

• geen

Alexandra 28-11-2016

Compacte degelijke en complete stofzuiger

Na 15 jaar hield onze eerste Miele stofzuiger er mee op. Wederom voor een Miele gekozen. Deze zag er stevig uit (vnl de klep waaronder de hulpstukjes zitten, niet meer met "veertjes') en hoe de stofzuigerzak vast zit is minder breekbaar) Maar ook gekozen voor z'n energie verbruik, ergonomisch handvat en de borstels die erbij geleverd worden. Vooral de parketborstel is ideaal. Kan het gebruiken als een soort swiffer (doordat het koppelstuk meebeweegt en daardoor de parketborstel plat op de grond blijft) die makkelijk onder het bed kan stofzuigen en makkelijk in hoekjes komt. Nog maar paar dagen in gebruik dus kan nog niet veel zeggen over de duurzaamheid.

Pluspunten

• meegeleverde borstels
  • stevig
  • licht in gewicht
  • zuinig